می 2024
ش ی د س چ پ ج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

اشتباهات رایج در هنگام استفاده از سامانه پیامکی

ارسال پیامک انبوه روشی نوین و بسیار جذاب برای معرفی کسب و کار شما میباشد. خرید پنل پیامکی در مدت زمان کمی تعداد بسیاری از مخاطبان را با شما آشنا کرده و برند شما را در خاطر آنان ثبت میکند. اصولا این روش را بازاریابی پیامکی با پیامک مارکتینگ می نامند. پس اگر شما نیز به دنبال راه های افزایش فروش با پیامک هستید. پیشنهاد ما به شما این مقاله است این مقاله را مطالعه نموده تا از بروز اشتباهات رایج جلوگیری بفرمایید.

 

جلوگیری از اشتباهات رایج در هنگام استفاده از سامانه پیامکی

  1. پیامک را در وقت خودش ارسال کنید
    ارسال پیامک در ساعات پایانی شب قطعا منجر به مسدود کردن پیامک تبلیغاتی شما خواهد شد و پیامک به بلک لیست انتقال خواهد یافت. سعی کنید دریابید که چه ساعتی برای افراد مناسب تر است تا وقت خواندن پیامک شما را داشته باشند. در ضمن سعی کنید ساعت خاصی را برای ارسال پیامک داشته باشید.

  2. پیامک های فروش فوری و جشنواره بفرستید
    سعی کنید در متن پیامک برای مشتری خود تعیین کرده تا از فرصتی بی نظیر و تخفیفی فوق العاده استفاده کند. به این ترتیب مخاطبان شما وسوسه شده و سعی میکنند تا این فرصت خوب را از دست ندهند.

  3. پیامک را بیش از اندازه ارسال نکنید
    اگر پیامک شما بطور مرتب باعث بر هم زدن آرامش مشتری بشود حتی اگر خبر خوبی هم در آن باشد قبل از خوانده شدن پاک خواهد شد. ارزش کسب و کار خود را بالاتر بدانید و با ارسال پیامک به موقع و در فواصل مناسب بگذارید تا مشتری به سراغ شما آمده و سوال کند.

  4. در پایان پیامک راه های ارتباطی دیگر را ضمیمه کنید
    مشتریان خود را فقط با دادن پیامک رها نکنید بلکه راه های ارتباطی دیگر را در جلوی پای آنها قرار داده تا امکان بیشتری برای ارتباط با شما داشته باشند. سعی کنید ابتدا با یک خبر خوب آنها را مشتاق کرده و سپس برای کسب اطلاعات دیگر آنها را به سایت خود بکشانید یا مجاب کنید تا با شما تماس بگیرند.

  5. راه های خروج از طرح های خود را باز بگذارید
    حتما در پیامک به مشتریان خود توضیح دهید که اگر قصد دوباره دریافت پیامک شما را ندارند با زدن یک کد بطور کل از گردونه ارسال حذف گردند. احترام به مشتریان خود را اینگونه نشان بدهید و برای وقت آنان احترام قائل باشید. چناچه آنان را نیز در طرحی عضویت داده اید همواره راه های خروج را به آنها نشان بدهید.

 

در پایان باید افزود که تعرفه پیامک تبلیغاتی با توجه به امکانات قیمت های متفاوت و بعضا بالایی دارد و حیف است که با صرف زمان و هزینه نتیجه مطلوب را دریافت نکنیم. پس همواره به نکات بالا دقت داشته باشید تا بهترین نتیجه را گرفته و به موفقیت برسید.