می 2024
ش ی د س چ پ ج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

نحوه ارسال پیامک تبلیغاتی

حتی بهترین کالاها نیز نیاز به تبلیغات و بازاریابی دارند .بدون تبلیغات مشتریان شما شانسی برای دانستن مشخصات خوب محصول شما ندارند و بالطبع هیچگاه برای خرید آن ترغیب نخواهند شد.بنابراین تبلیغات اصل مهمی در فروش محصولات شماست.در این مقاله با ما همراه باشید تا با روش های ارسال پیامک توسط سامانه پیامکی بیشتر آشنا شوید.

 

روش های ارسال پیامک توسط سامانه پیامکی

  • ارزش ارسال پیامک انبوه در تجارت
    هیچ چیز به اندازه گوشی تلفن همراه امروزه مورد مصرف مردم نیست و معمولا افراد جامعه همگی به آنها مجهز میباشند. هر شخص معمولا در طول روز چندین بار نلفن همراهش را چک میکند. مشتریان قدیمی شما و مخاطبان جدید شما با دریافت پیامک در جریان جدیدترین محصولات و خدمات قرار میگیرند و در صورت تمایل پای آنها به مغازه شما باز خواهد شد.

     

  • تعرفه پیامک تبلیغاتی 
    ارسال پیامک انبوه با خرید پنل پیامکی اتفاق میافتد و معمولا تعرفه های این محصولات به قدری پایین است که باعث مجاب شدن برای خرید آن میشود.
    معمولا متوسط هزینه ارسال پیامک به 1000 نفر چیزی در حدود 130 هزار تومان خواهد شد. همچنین شما فقط هزینه پیامک هایی را میدهید که گزارش تحویل آنها را دریافت کنید.

     

  • بازاریابی پیامکی با پیامک مارکتینگ بوسیله سیمکارت
    معمولا کسانی که به دنبال راه های افزایش فروش با پیامک میباشند نگران هستند که پیامک به بلک لیست افراد ارسال میگردد. پیامک های شما میتوانند بر اساس دسته بندی های مختلف به افراد شما ارسال شوند. این دسته بندی ها را میتوان در زیر مشاهده نمود.

     

 

ارسال پیامک بر اساس دسته بندی

  1. ارسال بر اساس منطقه جغرافیایی
    اگر قصد ارسال پیامک به شهر یا استان خاصی را دارید میتوانید بانک اطلاعاتی بر اساس منطقه و کدپستی را دریافت کرده و پیامک را فقط برای افراد همان شهر ارسال بفرمایید.

     

  2. ارسال پیامک بر اساس شغل افراد
    گاهی لازم است تا فقط به یک صنف خاص پیامک ارسال شود که در این صورت میتوانید انتخاب کنید که پیامک مثلا فقط برای کشاورزان ارسال بشود.

     

  3. ارسال پیامک با توجه به جنس و سن افراد
    ممکن است محصول شما فقط برای بانوان مناسب باشد. در این صورت پیامک ها فقط باید برای خانم ها ارسال شده و حتی میتوان رنج سنی را مشخص نمود.

     

  4. ارسال پیامک به دکل های مخابراتی
    شاید قصد دارید فقط به یک منطقه پیامک ارسال کنید حتی سیمکارت هایی که متعلق به آن منطقه نیستند. میتوان ارسال را به دکل مخابراتی فرستاد تا برای آن منطقه ارسال گردد.